
این روز هابرای منآسمان و ریسمان نباف....!کسی که احساست رابا چشمهای بسته باور کرد ...با همان چشم های بستهخود را به دار زندگی آویخت...هر چه تو بی رحم تر شدی...او بی رمق ترین.....!... او بی نفس ترین....!نگران نباش...دستهایت به هیچ خونی آلوده نشده....کشتن احساس آدمــــها قتل عمد که نیست!فقط زخم زدنی عمیق استکه هیچوقت درد جراحتشاز خاطر و قلب و روحشانپاک نخواهد شد ....[ جمعه سیزدهم مرداد ۱۳۹۶ ] [ 23:47 ] [ الي ] [ ] ......از این همه تنهایی خستم...
ما را در سایت ......از این همه تنهایی خستم دنبال میکنید
برچسب: این,روزها, نویسنده: بازدید: 46 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 3:14